سلام به همه عزیزان
از اینکه در این مدت نتوانستم مطالبی را برای شما عزیزان در وبلاگ قرار دهم صمیمانه پوزش میخواهم. در مدت یکسال گذشتهبشدت درگیر انجام مطالعاتی در زمینه نظام های بهره برداری کشاورزی در استان های خوزستان و ایلام بودم. به لطف خداوند نتایج خوب و قابل توجهی بدست آمد که در مطالب آینده در اختیار شما عزیزان قرار خواهم داد. مجددا از تاخیر در ارسال مطالب عذرخواهی میکنم و تلاش میکنم تا بصورت منظم مطالب مرتبط را برایتان ارایه نمایم.
بااحترام فراوان
حکمت
توسعه و مدیریت کشاورزی...
ما را در سایت توسعه و مدیریت کشاورزی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 229 تاريخ: يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:56